zorgvuldig samengesteld
Onze toewijding in elk detail van de SLA
We hebben onze Service Level Agreement met grote zorg samengesteld om te zorgen dat jouw behoeften centraal staan. Elk onderdeel is ontworpen met het oog op maximale ondersteuning en transparantie. Zo weet je altijd dat je op ons kunt rekenen.
Nederlandse Support
Wanneer er problemen optreden, wil je snel en efficiënt geholpen worden. Daarom bieden wij persoonlijke en lokale support aan.
Ga naar support Implementatie & Change Requests
Het gebruik van software staat en valt bij het goed implementeren en up-to-date houden van de instellingen en de mogelijkheid om zich aan te passen aan jullie veranderende organisatie en (mark)omstandigheden.
Implementatie & Change Personal Improvement Team
We hebben onder andere business consultants en technical solution consultants met jarenlange ervaring op de software. Zij werken je vraag uit met een impact analyse, aanpak en advies voordat we gaan bouwen.
Vrijblijvend gesprek met onze specialist? Health Check & Accountadvies
Wij analyseren je omgeving, trekken de juiste data boven en zorgen dat we proactief met goed onderbouwde adviezen komen. We kijken hierbij ook naar best-practices, roadmap, integraties & apps en nemen jullie input uiteraard mee.
Account Health Check Gorilla Community & Academy
Onze community biedt een platform voor trainingen, webinars, events en kennisdeling. Hierdoor kun je je blijven ontwikkelen en op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen. Ook hebben we voor verschillende software pakketten een certificeringsprogramma.
Meer lezen? Ook ontzorgt worden met onze SLA?
Heb je Freshdesk, Freshservice of monday,com al in gebruik en wil je maximale ondersteuning en minimale zorgen? Neem dan contact op!
Neem contact op Service Level Agreement
Vertrouwd door tal van bedrijven
vrijblijvend contact
We staan je graag te woord!
- Freshworks software
- monday.com software
Vrijblijvend adviesgesprek
"*" indicates required fields