IT Service Management
IT Service Management

Breng al jouw IT service samen, overzichtelijk op 1 plek

In de competitieve wereld van IT, staat Freshservice bekend als een leider in het bieden van gestroomlijnde IT Service Management (ITSM) oplossingen. Gorilla Service bouwt haar ITSM oplossing bijna altijd op het Freshservice platform. Het maakt het asset- en inventarisbeheer een fluitje van een cent, centraliseert het alle IT-assets op één platform, en vereenvoudigt het onderhoudsplanning en compliance.
  • Automatisering en AI-gestuurde Insights
  • Omnichannel Support
  • Asset en Inventarisbeheer
IT Service Management (ITSM)

De belangrijkste toepassingen op een rijtje

Met onze software en diensten helpen wij jou om je IT Service Management oplossing uit te rollen en naadloos aan te laten sluiten op de behoeftes van je klanten en medewerkers.

Automatisering van Workflow

De automatisering van workflows in onze ITSM-oplossing stelt teams in staat om zich te concentreren op complexe taken door routinematige processen te automatiseren. Het automatiseert de ticketrouting, prioritering en andere handmatige taken, wat resulteert in snellere resolutietijden en verbeterde teamproductiviteit.
Neem vrijbljivend contact op

Omnichannel Support

Onze ITSM-oplossing biedt omnichannel support, waardoor een naadloze communicatie met gebruikers via verschillende kanalen zoals e-mail, chat en telefoon mogelijk is. Het helpt bij het centraliseren van alle communicatie op één platform, waardoor het gemakkelijker wordt om snel te reageren op verzoeken of incidenten.
Neem vrijbljivend contact op

Asset en Inventarisbeheer

Met de asset- en inventarisbeheerfunctie kan je IT-assets effectief beheren en bijhouden vanaf één centrale locatie. Onze ITSM-oplossing maakt het eenvoudig om een gedetailleerde inventaris van alle assets bij te houden, waardoor het plannen van onderhoud en het waarborgen van compliance wordt vereenvoudigd.
Neem vrijbljivend contact op

Kennisbank

De kennisbankfunctie van onze ITSM-oplossing is een waardevol hulpmiddel dat helpt bij het opbouwen en onderhouden van een uitgebreide database met artikelen, handleidingen en FAQ's. Dit stelt gebruikers in staat om snel antwoorden te vinden op hun vragen, wat de druk op de IT-supportteams vermindert.
Neem vrijbljivend contact op

Analytics en Rapportage

De analytics- en rapportagefunctie van onze ITSM-oplossing biedt diepgaande inzichten in de prestaties van de IT-afdeling. Het genereert gedetailleerde rapporten die helpen bij het identificeren van trends, het meten van prestaties en het nemen van datagedreven beslissingen.
Neem vrijbljivend contact op

Ticketing Systeem

Het ticketingsysteem in onze ITSM-oplossing is ontworpen om een gestroomlijnde en georganiseerde manier te bieden voor het beheren van serviceverzoeken en incidenten. Het helpt bij het efficiënt categoriseren, prioriteren en toewijzen van tickets aan de juiste teams of individuen.
Neem vrijbljivend contact op
vertrouwd door vele bedrijven

onze enthousiaste klanten

monday.com 78
monday.com 73
monday.com 71
monday.com 68
monday.com 64
monday.com 48
Softwarepartners

Onze digitale toolbox

Het kiezen van de juiste IT Service Management inrichting kan een uitdagende taak zijn. Bij Gorilla Services begrijpen we deze complexiteit en daarom bieden we onze hulp aan bij het maken van de juiste keuze.
Freshservice
Freshdesk 24

Freshservice

Als afdelingen niet langs elkaar heen werken en iedereen bij de juiste informtie kan, kunnen problemen sneller worden opgelost.
  • Uw servicebeheer in een handomdraai moderniseren
  • Ontdek, optimaliseer en manage al uw IT assets.
  • Stroomlijn de processen binnen alle afdelingen
  • Projecten eenvoudig plannen en uitvoeren
  • Een platform dat alle neuzen dezelfde kant op krijgt
Meer over Freshservice
Freshdesk 4

Freshchat

Maak het de support-, marketing- en salesafdeling (en zelfs bots!) makkelijk om op grote schaal met uw klanten te communiceren.
Meer over Freshchat
Freshcaller

Freshcaller

Ondersteun uw agents optimaal met een intuïtieve, all-in-one-oplossing voor het contactcentrum zodat ze uitzonderlijke service kun
meer over Freshcaller
vrijblijvend adviesgesprek

Wacht niet tot morgen, probeer het gratis!

Start vandaag en zet de volgende stap in je IT Service Management aanpak. Samen met Gorilla Services kun je jouw IT afdeling echt verbeteren.
  • Spreek direct met onze experts
  • Onafhankelijk
  • Geheel vrijblijvend

Vrijblijvend adviesgesprek

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.