Freshchat
Schaal uw support op in elk kanaal met AI-gedreven chatbots
Slimmere klantinteracties via elk kanaal. Maak het de support-, marketing- en salesafdeling (en zelfs bots!) makkelijk om op grote schaal met uw klanten te communiceren. De chatsoftware van Freshworks, Freshchat is door zijn veelzijdigheid meer een moderne berichtenservice. Proactief contact leggen met je klanten, leads kwalificeren en automatisch uploaden naar je CRM (Bots) of automatisch beantwoorden van veel gestelde vragen (FAQ-zoekfunctie) vormen onder ander de pluspunten van deze chatsoftware.
- Mutlichannel communicatie
- AI gedreven Chatbots
- Gepersonaliseerde klantenservice
- Whatsapp for business
Artificial Intelligence
ChatGPT van OpenAI
In het digitale tijdperk waarin we leven, zijn AI-gedreven chatbots niet meer weg te denken. Freshchat tilt deze technologie naar een hoger niveau met de integratie van ChatGPT, waardoor je een revolutionaire klantenservice-ervaring kunt bieden. Deze geavanceerde bots zijn getraind om te begrijpen, te leren en te reageren op een manier die menselijke interactie nabootst, waardoor je klanten een naadloze en gepersonaliseerde ervaring krijgen.
- 24/7 Beschikbaarheid
- Gepersonaliseerde Klantbeleving
- ChatGPT is meest geavanceerde AI ter wereld
Vertrouwd
door honderden bedrijven
Freshchat
Gebundelde, Contextuele Gesprekken en Interacties
Freshchat maakt het makkelijk voor de support-, marketing- en salesafdelingen, en zelfs bots, om op grote schaal met je klanten te communiceren.
Eigen kanaalkeuze
Freshchat biedt een soepele klantervaring via elk kanaal, of dat nu via selfservice is of met hulp van een klantenservice-agent. Het omvat messaging, live chat, en zelfs e-mail en telefoon.
Ondersteuning met Bots
Met Freshchat kun je je support opschalen op elk kanaal met AI-gedreven bots. Deze bots bieden snelle en moeiteloze selfservice-opties op de kanalen die je klanten prefereren. Je kunt eenvoudig processen creëren en implementeren met AI-gedreven bots op je website, in je app en in messaging kanalen.
Uniforme werkruimte voor medewerkers
Freshchat geeft agents alles wat ze nodig hebben voor personalisering op schaal. Dit omvat het bieden van relevante informatie, zoals eerdere aankopen, openstaande vragen en gesprekken uit andere kanalen, om echt gepersonaliseerde ervaringen te leveren.
Beheer en Analyse
Freshchat helpt je bij het nemen van weloverwogen beslissingen en het laten groeien van je bedrijf door inzicht te bieden in het gedrag van je klanten en de prestaties van je teams. Dit omvat het begrijpen van de productiviteit van je team en de effectiviteit van je bots om verbeterpunten te vinden waarmee je uiteindelijk sneller kunt opschalen.
vrijblijvend adviesgesprek
Wacht niet tot morgen, neem vrijblijvend contact op!
Als platinum partner kent Freshchat geen geheimen voor ons. Dagelijks staat ons team aan specialisten voor je klaar om jou te helpen met jouw use case.
- Jouw lokale partner
- Snel en daadkrachtig
- Jouw use case staat centraal
vrijblijvend adviesgesprek
Wacht niet tot morgen, neem vrijblijvend contact op!
- Vrijblijvend en gratis advies van onze Freshchat experts
- Geheel toegespitst op jouw use-case, passend bij jouw bedrijf
Vrijblijvend adviesgesprek
"*" indicates required fields